onsdag 30 mars 2016

JAG ÄR REDO...

Magnus fyllde år i måndags, och då passade han på att överraska mig istället!

Biljetter till Orup kan man väl ändå kalla för en rätt så najs överraskning, eller vad säger ni...?

Han har alltid varit en av mina svenska favoriter och jag har hittills aldrig sett honom live, så detta ser jag verkligen fram emot.

Denna krogshow gick ju för fulla hus först på Hamburger Börs i Stockholm och nu på Rondo i Göteborg.

Och med över 115 000 sålda biljetter och 150 utsålda spelningar i Stockholm och Göteborg tar Orup i höst sin succéshow “Viva La Pop” på arenaturné. 

Det blir 24 föreställningar i tolv städer runt om i landet med premiär i Karlskrona den 16 september. 

Men för våran del är det april och Rondo som gäller, och ja...vi är redo!  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar