fredag 15 juni 2018

SMAKFULL SKÖNHET...

Idag var jag och fick välbehövlig fotvård på Royal Beauty här i Trollhättan.

Alltid lika härligt att ha nyfixade fötter när man går på semester.

Och att få sina fötter fixade i en miljö som denna känns ju hur lyxigt som helst!

Det visade sig att sedan sist jag var här, så har Royal Beauty utökat sin lokal ganska rejält.
Dom huserar nu på hela 250 kvm.

Och jag fick min fotvård i den nya och så otroligt fina delen av denna skönhetssalong.

Hur smakfullt var inte detta?

Grått och vitt med inslag av guld, ger den där lyxiga och varma känslan som jag verkligen gillar.

Högt i tak, vackra dörrar och fönster, stuckaturer och så det där fiskbensmönstrade golvet...

Rummet med sofforna ska vara väntrummet, och vem vill inte sitta här och vänta?
Kommer helt klart gå hit i god tid före nästa behandling, bara för att få vistas här...

Stort älsk på den "öppna spisen" också.

Härligt när en skönhetssalong även bjuder på skönhet inredningsmässigt.

Dom som driver denna salong är otroligt kreativa och med en fingertoppskänsla både för styling och detaljer.

Här har jag gått i flera år för att få fotvård, ansiktsbehandling och ibland en massage.

Alltid trevligt bemötande av kunnig personal, som ger information och diverse tips som alltid är bra att få med sig efter ett besök.

Royal Beauty hittar ni på Drottninggatan 23 här i Trollhättan.

















Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar