tisdag 1 juni 2021

BERG- OCH DALBANA...

Här inne är det lite sporadisk aktivitet och det beror på så många saker just nu.

Jag befinner mig just nu i en känslomässig bergodalbana, som ömsom kan beskrivas som en mix av sorg, frustration, lättnad, glädje, tacksamhet, stolthet, framåtanda och en jävligt stor portion utav civilkurage...

Och en sådan känslomässig bergodalbana tar sin energi.

Men jag har full fokus framåt, och försöker plocka godbitarna ur det som har varit...

Så tacksam den sista tiden över alla fina människor som peppat mig med fina ord och som skapat fina minnen att få bära med sig efter en mycket tuff tid.

Att även få bli totalt överraskad med blommor och champagne när man allra minst anande det, det värmer ett fruset hjärta. 

När man får ett kvitto på att man betytt något för någon annan och att man har kunnat lära ut det man själv brinner för och samtidigt haft roligt medan man gör det, ja då har man lyckats med det man själv vill förmedla.

Att få vara en förebild är det finaste kvittot man kan få, iallafall i min värld.

Men som sagt...

Fokus framåt, även om bergodalbanan fortfarande håller hög fart och kränger sig lite hit och dit.

Så ha överseende med dessa sporadiska inlägg, för det är bara tillfälligt.


Följ mig gärna på Instagram där jag lite mer kontinuerligt uppdaterar om lite av varje.

Där heter jag @anneliezimmer

Ses snart! 











Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar