torsdag 21 november 2013

MR. SNOWMAN...

Ingen återvändo inför denna kalla, mörka och sista årstid för året...

I morse hade dessutom den första snön anlänt. 
Visserligen inga mängder och heller inget som blev liggandes kvar, men ändå, man vet ju vad som väntar!

Jag önskar verkligen att jag kunde njuta både av vintern och snön, men för mig är det en enda lång pina och transportsträcka mot den härliga våren...

Men det gäller att se fördelar med allt, och det absolut bästa med vintern är för mig julen.

Eller rättare sagt alla julförberedelser! 

Tänkte starta julbaket imorgon med lussebullar, och kanske någon sorts julkaka.

Och på tal om både snö och baka, så tycker jag att denna kak/godisburk i form av en snögubbe är otroligt charmig! :)

Såg den på ICA Maxi för bara 99:-

Kanske att det får bli en sån till någon av årets kakor eller julgodis...





Bilder: ICA Maxi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar