onsdag 20 november 2013

OLD SPORTS...

Är väl kanske inte världens mest sportiga människa, men jag försöker att hålla igång på mitt eget lilla vis...

Igår t ex var vi ute med jobbet och firade att en kollega fyllde 60. 

Hela denna kväll gick i fotbollens tecken då Sverige mötte Portugal. 
Det var quiz, hejaramsor, laguppställning, Sverigetröjor, domare och Erik Hamrén själv... ;)

Annars är lagsport inget jag på något sätt ägnar mig åt, men jag har spelat basket i min ungdom.

Under en period provade jag även på tennis, sedan badminton. 
Och jazzdansen får man inte heller glömma...

Jag ville verkligen få vara del av en grupp, en sport, men mina knän var inte lika villiga!

Idag är allt detta ett minne blott, och kanske kan det vara av just den anledningen som jag tycker att alla dessa gamla sportprylar med vintagekänsla är så otroligt fina...













Bilder: Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar