torsdag 7 november 2013

PRINCESS ON ICE...

När jag var liten ägde jag ett par vita prinsesskridskor.

Tanken var ju att man skulle glida fram lite glamoröst på isen och göra perfekta "åttor"...

Detta kunde även jag lyckas med ibland, men oftast slutade det med att mina knän gick ur led. 

Till slut fick jag inse att vintersport, såsom skridskor och skidor inte är någonting för någon som är född med felvinklade knän...

Inte mycket till isprinsessa här inte!

Men inför denna vinter och jul har jag än en gång ett par skridskor i min ägo!
Fördelen med dessa är ju att jag inte behöver snöra på mig dom... ;)

Och på tal om att snöra...så var detta par helt utan just snören, men det rådde jag bot på med lite natursnöre, och plötsligt var dom snäppet ännu finare!

Köpte detta skridskopar i zink på Panduro för endast 89:- 

Dom kommer att bli perfekta som juldekoration någonstans här hemma i december! :)









Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar