onsdag 6 november 2013

THE VOICE OF LEGO...

Kan inte svara på hur det är för er, men jag har alltid gillat LEGO!

Dessa danska byggklossar i plast som kunde sysselsätta en i timmar när man själv var liten, för att sedan även sysselsätta en när man själv fick barn...

En riktig leksaksklassiker!

LEGO har ju haft det tufft med all konkurrens som finns när det gäller leksaker för barn.
Men ändå lyckats överleva.

Själv tycker jag att LEGO är bland det bästa som finns i just leksaksväg!

Stimulerar kreativiteten och fantasin, och ger oändliga möjligheter i själva skapandet.

Naturligtvis gillar jag Legoland också!

Där har jag varit ett flertal gånger som barn, då vi ofta var i Danmark när jag var liten, eftersom min pappa kommer därifrån.

Har naturligtvis besökt detta land av LEGO med mina egna barn flera gånger när dom var små.
Och jag som vuxen har gillat det minst lika mycket... :)

Nästa år kommer det en film "The LEGO Movie" som bygger på just dessa byggklossar och många av figurerna som finns i deras sortiment.

Med många stora kända röster till dom olika figurerna såsom bl a Morgan Freeman, som ju för övrigt är min favoritröst #1, så verkar den ju riktigt lovande!

Måste ju ses i sin helhet när det är dags, både för att få höra "Rösten" och för att man inte kan bli för gammal för LEGO...eller?! ;)

Kolla in trailern...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar