måndag 19 september 2016

EN BUDGETLÅDA...

Ingen som är intresserad av inredning har väl missat alla dessa snygga ljuslådor från Bxxlght...?

Förekommer i så många hem som man kan se i diverse inredningsbloggar, inredningstidningar och även inredningskonton på Instagram.

Lite trist om ni frågar mig, för till slut så ser så många hem precis likadana ut...
Men det är som sagt en personlig åsikt, och jag tycker ju ändå att ljuslådorna fortfarande är snygga.


Det som från början har hållit mig ifrån att köpa en så kallad "äkta" ljuslåda är naturligtvis priset, hos Bxxlght ligger dom på runt 5000 kronor.

Det tillsammans med att man nu ser dom lite överallt i olika skepnader. 
Det blir liksom inte riktigt lika roligt då...

Men vem vet, jag kanske slår till på en riktig budgetvariant vecka 42!

Då lanserar nämligen Rusta ljuslådor i två storlekar, där även den ena kan skifta färg.

Denna nedan går på 199 kronor och har måtten 30x22 cm.

Då kanske jag också blir en av alla dom som kan sprida små "ljusa" budskap på hemmaplan...?!  ;)



Pressbild: rusta.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar