fredag 6 september 2013

KORGBOLL...

Är ni som jag som förknippar musik med minnen...?

Denna låt hörde jag för ett par dagar sedan, och vips så var jag tillbaka i mina gamla basketträningar?!

Under mina tidiga tonår spelade jag basket.
Längden hade jag ju, men med tanke på mina felvinklade knän, så var ju detta inte en sport för mig...

Men vi var ett gäng tjejer som hängde ihop och vi hade nog alla en "crush" på någon av spelarna i herrlaget.
Absolut en anledning till att börja spela själv!

Idag är det enda som vittnar om min tidiga basketkarriär dom bleknade bristningarna jag har på ryggen...

Och att jag fortfarande vet att en basketkorg ska placeras 3.05 m över marken. 

Ja, och så har vi ju denna låt såklart! Som var rätt återkommande på våra träningar. :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar