fredag 24 januari 2014

PACKA PAPPAS KAPPSÄCK...

Om det beror på min ständiga reslust det vet jag inte...

Men jag har en otroligt stor förkärlek för riktigt gamla resväskor. 
Tycker att dom andas sin egen historia, och jag skulle vilja veta vart dom varit...

Fantastiskt fint att inreda med dessa, gärna fler, olika och på varandra!

En resväska som betyder mycket för mig, står just nu nere i min egen källare.
Fick den i samband med min mammas senaste flytt...

Det är en av min pappas gamla resväskor som hängt med honom på många av hans resor runt jorden. 
Den är dessutom gjord i kamelskinn...Så den är naturligtvis köpt på en av alla hans resor.

Funderar på att putsa upp den och låta den få en central plats här hemma.

Ett önsketänkande hade ju också varit, att varje gång man lyfte på locket så kom det en gammal reseskildring fram...






Bilder: Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar