onsdag 4 februari 2015

ÅRGÅNGSFLASKOR...

Fick detta fina zinkskåp av mina arbetskamrater när jag fyllde år i januari.

Ingen blev gladare än jag för detta. En så perfekt present till mig!

Är ju sedan länge zinkberoende, och skåpet är dessutom dekorerat med det absolut bästa årtalet 1968.

En mycket fin årgång om jag får säga det själv, och det får jag ju...

Hade faktiskt först en tanke på att ha det i köket, där jag har en hel del annat i just zink.
Men sedan tänkte jag om.

Har en liten hylla i badrummet som sitter som en smäck mellan en vägg och badrumsskåpet.
Det visade sig att det lilla plåtskåpet hade exakt samma mått!

Så så fick det bli. Perfekt för alla min parfymflaskor, eller numera årgångsflaskor... ;)







Foto: Zimmer's alla rum... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar