måndag 15 juni 2015

LEILA'S GENERAL STORE...

När jag var i Stockholm förra veckan, så låg ju inte fokus på shopping precis.

Var ju där på utbildning på onsdagen, men blev kvar en natt, så lite stadspuls hanns ju med på torsdagen.

Vi gjorde bland annat ett nedslag i Kungsträdgården, där det precis hade varit invigning på den stora matfestivalen Smaka på Stockholm!

På vägen dit gjorde vi också ett nedslag i Mood-gallerian, för jag ville kolla in Leila's General Store.

Riktigt mysig butik, fullmatat med fina prylar och trevlig personal.

Man skulle ju kunna tro att jag var sjuk när jag var där, eftersom det faktiskt inte blev något som helst inköp...

Men jag kunde bara konstatera att jag redan köpt en hel del utav alla dessa fina prylar på nätet...

Ni vet väl att hon även öppnat en butik i Göteborg, på Södra Larmgatan 13?

Den ska jag kolla in nästa gång det blir en tur till Götet, som egentligen för mig ligger närmre till hands...















Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar