fredag 18 september 2015

UP AGAINST THE WALL...

Det har gått över 4 månader sedan vi var i New York, och fortfarande finns så många bilder att dela med sig utav...oavsett om ni vill eller inte! ;)

Det slår mig också att när jag tittar igenom mina egna bilder så överraskas jag fortfarande!

Ta bara detta med Street Art som dyker upp titt som tätt och på dessa otippade platser.

Konst i varda'n är dom otroligt duktiga på i New York.

Egen favorit tror jag mannen i kostym är, han dök plötsligt upp där på en vägg intill en parkeringsplats. Och budskapet...helt rätt!

Och väggen med alla hjärtan har ju som jag berättat om tidigare här på bloggen, slagit något av ett rekord på Instagram
Sök bara på #lovewall så kan ni följa detta fenomen...





















Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar