måndag 30 oktober 2017

ERDEM x H&M...

På torsdag den 2 november släpps designsamarbetet mellan H&M och modeskaparen Erdem Moralıoğlu. 

Kollektionen släpps både online och i 220 butiker runt om i hela världen.

"Kollektionen är väldigt personlig", säger Erdem. 
"Den speglar och omtolkar min tidigare design, och är inspirerad av film, musik - saker som jag älskade när jag växte upp".
"Jag har alltid varit fascinerad av feminina uttryck, oavsett om det handlar om spets, blomster eller skönhetens estetik", säger Erdem.

Reklamfilmen är en fantastisk och påkostad historia, i regi av filmregissören Baz Luhrmann.

"Jag ville att filmen skulle vara som en hel spelfilm: en modern kärlekssaga på landsbygden i ett hus fullt av hemligheter, men även en metafor för vår samtid.
I världen råder ett hårt klimat, men här inne är det enda som betyder något det som växer och gror - som en evig vår", säger Baz.

Baz Luhrmann är känd för att ha skapat några av världens mest älskade filmer såsom, Moulin Rouge, 
Romeo + Juliet, The Great Gatsby, och TV-serien The Get Down.

Kolla in den fantastiska reklamfilmen nedan, och missa inte att kollektionen släpps nu på torsdag både online och i butik! 🌸
























Pressbilder/Behind The Scenes-bilder: hm.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar