tisdag 30 januari 2018

STILL CELEBRATING...

Denna fina blomma från företaget stod och väntade på mig idag när jag kom till jobbet!

Av mina 50 år så har jag arbetat där i 33...

I tanken ofattbart, men åren har passerat så fort!

Minns när företaget själva fyllde 50, då fick vi alla anställda en fin glasskål med företagets logga ingraverat med frostade bokstäver. 
Den värdesätter jag fortfarande väldigt mycket, liksom denna fina blomma!

Känns som att jag har firat mina 50 år rätt länge nu, och det känns riktigt kul, ingen åldersnoja här inte!

Igår när jag kom till jobbet så ringde en kär och mångårig vän/kollega ifrån Halmstad för att gratulera mig på min första dag efter semestern, och det är också något som man uppskattar och värdesätter väldig mycket.

Och idag när jag kom hem, bärandes på denna stora och tunga blomma, ja då stod det ett blomsterbud utanför dörren!

Men det får bli ett helt eget inlägg...

Det är alltså HELT okej att fylla 50, om nu någon skulle vara orolig! 😉








Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar