måndag 9 april 2018

KORT GLAD OCH TACKSAM...

November känns just nu väldigt långt bort...

Då denna föreställning gått för utsålda hus sedan den började i februari, så var jag snabb häromdagen då nya platser tillkommit i deras turnéplan.

Den 18 november kommer Pernilla Wahlgren till Älvhögsborg här i Trollhättan, med föreställningen
Kort, Glad och Tacksam

Jag har alltid beundrat henne för hennes driv, med många olika järn i elden, affärsverksamheter och att hon i stort sett tagit hand om alla sina fyra barn helt på egen hand.

En driftig kvinna, med en enorm portion av självdistans och med en humor som iallafall passar mig.

Har följt hennes och Sofia Wistams podcast sen start, och skrattar högt för mig själv otaliga gånger per avsnitt av Wahlgren & Wistam.

Att sedan också få följa med i Wahlgrens Värld, är också humor för mig...

Gillar tugget, ironin och humorn som finns i denna familj, känns så befriande när allt inte behöver vara så perfekt och tillrättalagt.

Därför känns det liksom självklart att även få se denna föreställning, som ju är ett firande av
Pernilla Wahlgrens 40 år som artist och till hennes egna 50 år.

Genomgående lysande recensioner, så jag är övertygad att jag kommer att få en trevlig kväll med många goa skratt där framme i mörkaste november...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar