lördag 7 april 2018

NOT MY COLOUR...

Det är så roligt när jag får tips om saker som jag verkligen gillar!

Att någon någonstans ser någonting, och där och då kommer att tänka på just mig...

I förmiddags fick jag detta tips skickat till mig utav min mans kusins hustru, ja ni fattar väl att man blir glad!

Och jag som verkligen fullkomligt älskar jordglober blev ju helt kär i denna lilla söta sak ifrån Indiska.
Och priset? Endast 99:-

Det är nästan så att jag skulle kunna tänka mig att börja inreda med rosa bara för att få köpt mig en sån här!

Men jag får helt enkelt sansa mig lite, och istället tipsa alla andra om denna rosa jordglob.

Skynda fynda!
Löp och köp!




" OF ALL THE BOOKS IN THE WORLD,

THE BEST STORIES ARE FOUND

BETWEEN THE PAGES OF A PASSPORT "



Bilder: indiska.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar