onsdag 16 maj 2018

BEAUTIFUL BAG...

Direkt när jag såg denna lilla runda och handgjorda väska från Vietnam, så visste jag att den skulle bli min!

Så fin och jag älskar verkligen den runda formen.
Dessutom har man svårt att förstå att detta lilla konstverk kan åstadkommas helt för hand...

Jag som alltid kånkar runt på alldeles för stora handväskor med massor av bra-att-ha-prylar i, eller som man också kan kalla det för: "Survival Kit".

Finns ju så mycket bra saker att få med sig när man går hemifrån...

Men denna lilla skönhet inbjuder inte till så mycket mer än självaste plånboken, som kanske ändå är viktigast att få med sig efter sina nycklar och mobil.

Tänker mig fina och lata sommardagar, då det inte krävs så mycket, tänker mig Franska Rivieran och Provence i Juni.

Denna lilla runda skönhet hittar ni hos Lou & Friends för 499:-











Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar