fredag 18 maj 2018

HEELS FOR ME...

Bekväma skor är ett måste för mig numera...

En gång i tiden så kunde jag trycka ner mina fötter i skor som var mer snygga än bekväma och med rejäl klackhöjd.
Men detta är ett minne blott, då mina fötter tagit stryk av allt stående och gående genom alla år på jobbet. 
Dessutom dras jag med artros i en stortå, så ni hör ju själva hur det har gått utför...😉

Men dessa tyckte jag var så snygga och med en klackhöjd på endast 6 cm.
Dessutom nästan gratis, så jag slog till på vinst och förlust och beställde hem dom.

Och dom satt som en smäck, eller som hand i handske, eller helt enkelt som en sko på foten!

Snygga både till byxor, klänning eller kjol.

Ni hittar dom på H&M för endast 249:-







Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar