tisdag 1 maj 2018

LASKADE SÖMMAR...

...och blått och brunt.

Så mycket fint på ett och samma ställe, dessutom väldigt många och ovanliga inredningsdetaljer.

Java MöblerVäla i Helsingborg är verkligen värt ett besök!

Har fastnat för flera utav deras fina inredningsdetaljer även fast jag vet att jag inte har någon plats för dom...

Denna gång fastnade jag för deras fina barstolar i brunt läder med laskade sömmar, och ännu en gång så måste jag inse att jag inte har en bar eller någon typ av köksö där dessa stolar skulle kunna passa in.

Men det är alltid härligt att inspireras och låta fantasin få flöda, och fina saker vill man ju dela med sig utav, eller hur?

Och blått och brunt är alltid en vinnande färgkombination hos mig, och varje gång jag ser det så övertygas jag ännu mer.

Java Möbler hittar ni som sagt på Väla Centrum i Helsingborg.



Hur snygga...?!







Varför inte en  kaffekvarn som lampa...?







Foto: Zimmer's alla rum...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar