fredag 20 juli 2018

WELSHLY ARMS...

Vi älskar ju att bila när vi har semester, och ser resan till målet som en resa i resan.

Och när vi bilar så gillar vi att lyssna på lite olika saker...

Magnus gillar att lyssna på diverse olika poddar, men jag föredrar att lyssna på musik på olika radiostationer genom dom olika länderna som vi passerar.

Och genom denna resa ToR, så har jag hittat mig några nya favoritlåtar.

Detta är den första som jag noterade ganska omgående på radion genom Tyskland på nedvägen, och som sedan faktiskt kom ganska kontinuerligt.

Welshly Arms är en grupp från Cleveland, USA.

Sanctuary är en mäktig låt som också är en salig blandning mellan rock, blues, soul och gospel, ja allt på en gång.

Låten släpptes den 23 mars i år, och deras debutalbum "No Place Is Home" kom den 8 juni.

Och jag gillar verkligen rösten som sångaren Sam Getz besitter, som också i sig är mäktig...

VOLUME ON!📣







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar