onsdag 29 augusti 2018

ME & MICKEY MOUSE...

Två plagg som beställdes hem direkt när dom kom.

Älskar ju leopard, så en Musse Pigg i detta mönster kändes väldigt självklar!

Och Disney kommer jag aldrig bli för gammal för...

Gillar mixen av dessa bruna toner ihop med blåjeans, och i lördags när jag jobbade så hade jag dessa plagg på mig ihop med ett par av alla dessa blåjeans som jag har i min garderob.

Extra roligt när jag hade en kund som kom fram och frågade om det jag hade på mig fanns i butik, och när hon lämnade butiken så hade jag hjälp henne genom dom olika avdelningarna som plaggen fanns på, och hon gick hem med en klonad version av just mig...

Kan vara en av dom absolut bästa komplimanger man kan få!

Ni hittar plaggen i närmaste H&M-butik eller på hm.com











Bilder: hm.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar