onsdag 26 september 2018

FRIENDS...

Denna t-shirt kändes bara så självklar!

Då jag låg hemma i Kristallsjukan, så var det verkligen med betoning på låg...

Svårt att läsa, sitta vid datorn eller ens kolla på TV:n.

Men sedan gick det in i ett skede där det fortfarande var svårt att läsa, men kolla på TV:n var okej.

Och då är ju Netflix ett väldigt bra sällskap och tidsfördriv.

Började kolla på Vänner eller Friends som den heter i original, och som när den gick för länge sedan var en stor personlig favorit.

Och den är ju verkligen fortfarande så bra och så rolig!


Älskar alla dessa olika karaktärer där den ena är lite mer skruvad än den andra.

Däremot kan jag inte låta bli att fundera på om denna serie hade kunnat ha så stor genomslagskraft idag som den hade då den kom...

Men jag står för att jag älskar humorn, även om den i dagens mått mätt inte alltid är helt politiskt korrekt.

Dock är detta ändå en serie som tar upp en hel del ämnen av det som faktiskt är korrekt...

Härligt när man kan sitta helt på egen hand och skratta högt, och i mitt fall var det en riktigt bra medicin!

Så när denna t-shirt dök upp på hm.com, så slog jag ju till då den som sagt kändes alldeles, alldeles självklar!

Rachel, Monica, Chandler, Ross, Phoebe och Joey, ett gäng som man inte hade sagt nej till att få vara Vänner med...

Du hittar denna t-shirt här för endast 99:-





T-shirt med tryck 99:-



Produktbild: hm.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar