torsdag 18 februari 2021

TERAPI...

Ingen som följer bloggen har väl missat att vår yngste son flyttat hemifrån för snart tre veckor sedan...?

Önskar verkligen att jag varit i min vanliga form, men nu är det som det är, och jag försöker verkligen att bidra med det lilla jag kan.

Denna hall, kom att få bli mitt projekt i denna nya lya.

Så skönt att inte känna någon press eller stress när det ska vara klart, utan jag kan komma och gå och lägga ett par timmar här och där utefter vad jag orkar med.

Och det är som terapi att få försvinna in i detta några timmar och känna den där kreativiteten som är så synonym med mig.

Maskering och allt annat har jag sluppit, men målningen och dessa fina listramar har varit "mitt jävla ansvarsområde"...😉

Nu börjar man skönja ett resultat, och det ser ut att bli riktigt fint!

Dekorlisterna beställde min son från D-Cor, så fina och väldigt lätta att arbeta med.

Hos dom finns det hur mycket som helst att välja mellan när det gäller dekorlister.
Dessutom snabb leverans hem till dörren, vilket också är ett plus.

Färgen är Stone Slate från Rusta.

Hört mycket gott om denna väggfärg genom andra inredningsbloggar, och jag blev inte besviken.
Sidenmatt, täckande och också otroligt lätt att arbeta med.

En mycket välkomnande hall med lite lyxig loungekänsla vad det han ville ha, och det är också det han får!









Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar