torsdag 1 september 2022

AVKOPPLING TILL 1000...

Är det någon mer som tycker att det är avkopplande att sätta sig och pussla en stund...?

Det var länge sedan sist, men nu är jag riktigt sugen.

Detta 1000-bitarspussel ramlade jag över i ett inlägg på Instagram, dock ej svenskt, så det var bara att börja googla runt i ett försök i att hitta det.

Trots min ålder så är jag ett oerhört stort Disneyfan, har alltid varit och kommer alltid vara.
Man kan liksom inte bli för gammal för detta, eller hur?

Detta pussel som är ett kollage av vintageposters från kända Disneyfilmer föll jag naturligtvis ögonblickligen för när jag såg det.

Till slut hittade jag det på Amazon för endast 144 kronor!
Bara att klicka hem och dessutom fri frakt och snabb leverans.

Nu ska jag bara hitta tid för denna avkoppling, för det i sig kan också vara ett pussel...











Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar