torsdag 12 september 2013

MONTAZAMI & JAG...

...och för all del Gisele Bündchen!

Vad kan vi möjligtvis ha gemensamt...absolut ingenting vad jag vet.
Jag är ju absolut ingen Hollywoodfru, eller fotomodell, men jag fann nu ändå en enda liten gemensam nämnare, nämligen Tassels!

Gisele är ju just nu H&M's ansikte utåt, och denna tunika hon har på sig köpte jag på stående fot när den anlände till butik. 
Och på denna tunika hänger det snören med tofsar på...Vilket ju är synonymt med Maria Montazami
Långsökt, inte alls. ;)

Det går nog att hitta gemensamma nämnare trots allt! 

Och förresten är det inte en gammal Volvo Amazon på ena bilden...
Jag kör ju också Volvo numera tack vare Magnus som ju jobbar just där...

Snygg tunika är det iallafall!

Och den går att beställa här för ynka 149:- 


I samarbete med H&M och Unicef har även Gisele spelat in The Kinks gamla hit "All day and all of the night".
Denna version släpps just idag på iTunes. 
Alla intäkter från låten som också finns med i H&M's reklamfilm går till Unicef.





Bilder: hm.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar