måndag 21 september 2015

JEANSBRUD...

...kan man nog lätt kalla mig för!

Älskar denim i alla former, men först och främst i byxform. 
Trivs helt enkelt allra bäst i brallor.

Inte ofta man ser mig i klänning eller kjol.
Men visst händer det, men då gärna med heltäckande strumpbyxor...

Kan ha att göra med mitt gigantiska ärr som jag har på mitt vänstra knä efter en lika gigantisk knäoperation som jag gjorde för hundra år sedan när jag var 16.

Ärret har bleknat med åren och jag har förlikat mig med detta ärr, ja nästan iallafall, men förblir ändå denna jeansbrud.

Nu hittade jag denna kombo av denim och kjol, så jag kände mig lite djärv och slog till! ;)

Kan nog bli snygg med en topp och en skön långkofta, stövletter och sist men inte minst dessa heltäckande strumpbyxor...

Kjolen hittar du på hm.com för 299:-







Bilder: hm.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar