fredag 24 november 2017

EARLY ADVENT...

Fick upp allt julpynt från källaren häromkvällen, så att jag kunde börja fixa i ordning så smått här hemma.

Är extra tidig i år, på grund utav att mannen åker iväg på en tjänsteresa och kommer inte hem förrän på just 1:a advent...

Och vissa saker åligger honom när det gäller detta julpyntande, så han får helt enkelt börja lite tidigare i år, och då gör ju jag det med!

En liten gåva som var tänkt till 1:a advent från yngste sonens flickvän, fick jag därför redan nu, när hon märkte att jag hade börjat fixa med julpyntet.

Och denna lilla gåva var ju alldeles perfekt i min smak!

Uppskattar verkligen när någon har anammat vad man gillar för stil och även färger...

Och jag vet att jag är ingen lätt person att ge någonting till, då jag är väldigt nojig när det gäller just stil, färg och form.

Denna lilla glaskupa med juligt och fint innehåll, fick sig en hedersplats på hyllan ovanför sängen och blev så fin ihop med min favoritstjärna från Clas Ohlson!







Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar