fredag 1 december 2017

MY OLD RECORDS...

Jag har ju redan visat flera fina saker som min son köpte till mig på Gekås/Ullared, och här kommer ytterligare en...

Denna träback i gammal stil är ju bara hur fin som helst!

Visste direkt att den skulle hamna inne i gästrummet, men jag visste däremot inte vad jag skulle fylla den med...Förrän nu!

Tankarna svävade iväg, till den tiden då många förvarade sina LP-skivor i plastbackar från något bryggeri. Dessa backar var ju perfekta i storlek för detta ändamål.

Och jag som älskar vintage, plockade helt enkelt fram mina egna gamla LP-skivor ur skåpet där dom stått under alldeles för många år!

Älskar dom och alla minnen som dom ger mig.

Nu fick dom komma fram i ljuset igen och visa upp sig i all sin forna glans!

Helt perfekt och helt i min smak.

Ska bara köpa fyra små hjul och montera under backen, så att den är lättare att flytta när man städar.

Tror att min man kommer att uppskatta det, då det faktiskt oftast är han som far fram med dammsugaren här hemma, och lika ofta svär över alla mina saker som står i vägen överallt, men nu tror jag att detta kommer att omvandlas till ljuv musik i dubbel bemärkelse...😉







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar