onsdag 10 januari 2018

IN A FIELD OF ROSES...

...I'm a wildflower.

And like a wildflower you must allow yourself to grow in all the places people thought you never would...🌾


I Frankrike i somras sÄg jag en tjej som hade en svart klÀnning med en massa fina blombroderier pÄ.

Jag satt inne pÄ en restaurang nÀr hon passerade, och jag blev sÄ förtjust i denna klÀnning som hon hade pÄ sig.

Hade jag passerat henne pÄ gatan, hade jag nog till och med frÄgat henne var hon köpt den, men nu satt jag ju dÀr jag satt...

TĂ€nkte att jag kanske via Google skulle kunna hitta den, men varken "black dress with embroidery", eller "black dress with flowers" gav nĂ„gon som helst utdelning.

Men sÄ hÀr i veckan dök denna upp pÄ H&M's hemsida!

Och minnet av klÀnningen frÄn i somras dök upp.

Inte samma naturligtvis, dÄ dessa blommor Àr ett tryck och inte broderade, men vad fanken, ganska sÄ nÀra ÀndÄ...

SÄ denna klÀnning Àr nu pÄ vÀg hem till mig, och för endast 249 kronor!







Bilder: hm.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar