söndag 28 januari 2018

OH MY GADD...

Hemma igen efter en helt otroligt lyckad semestervecka på Gran Canaria och Maspalomas.

Dessutom ett helt år äldre...

Kommer att återkomma med fina restips från detta ställe här på bloggen.

Men än var inte firandet över, visade det sig när vi kom hem igår kväll.

På vardagsrumsbordet stod detta framdukat och väntade på mig, från mina båda älskade söner.

Bubbel, rosor och ett otroligt fint gratulationskort i iPaden på en liten Annelie i Orminge, och med samlade bilder på oss i familjen och platser som jag älskar i dom stora bokstäverna.

Och så låg där ett vitt kuvert som bara var att öppna...

Och som sagt, OH MY GADD!

Jag fick alltså en gaddning, en tatuering i 50-årspresent från mina söner...

Jag kommer inte undan nu.

Har sagt några gånger att jag nog skulle vilja ha nån, men ni vet, man är lite för feg...iallafall jag.

Tills nu!

Jag kan säga att jag blev helt darrig i knäna och fick även hjärtklappning...
Och visst ska jag göra detta, det är ju en gåva från dom bästa, och man lever ju bara en gång!







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar