fredag 19 januari 2018

BODY FAVOURITES...

Måste bara tipsa om dessa två produkter från The Body Shop, som är bland mina absoluta favoriter.

Fullkomligt älskar doften från deras Shea-produkter.

Min torra hud mår toppen av deras Body Butter, och deras Exfoliating Sugar Body Scrub, är nog den bästa scrubben som jag någonsin använt.

Och nu inför en resa till lite sol och värme, är den ju så perfekt att använda för att få bort alla så kallade döda hudceller...

Dessutom finns många utav deras produkter i mindre förpackningar, som passar alldeles ypperligt att ta med sig på resan.

Imorgon bär det av till Maspalomas, så det kommer att vara tyst här på bloggen, som det alltid blir när jag tar semester.

Men en och annan bild kommer att dyka upp på Instagram, och där finns jag under namnet:

 #anneliezimmer



Shea Body Butter 200 ml 185:-









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar