onsdag 28 mars 2018

BIRTHDAY BUNNIES...

Idag fyller mannen i mitt liv 55 år...

Och då jag fortfarande är hemma och sjuk, så har sönerna fixat födelsedagspresenten.

Och nu ikväll blir det middag tillsammans allihop.

Tog mig ut en sväng i det fina vädret idag, för att ta mig runt hörnet till Blomhuset här i Trollhättan.

Tänkte att lite blommor måste jag ju ändå kunna införskaffa till mannen.

Blomhuset som är en Interflora-butik, har mycket fint förutom just blommor och växter.

Så just förutom ett stort fång med färgglada tulpaner, så fick dessa två kaniner i betong följa med mig hem.

Hur söta...?!

Endast 29:- för den lilla och 39:- för den stora, så det var ju liksom inget att tveka på.

Så även om det är mannens dag, så fick det ändå bli något litet till mig...


Du hittar Blomhuset på Kungsgatan 111B i Trollhättan.







Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar