måndag 2 april 2018

FLOWER POWER...

Magnus fyllde ju 55 år här i veckan...
Oj oj oj, åren går i en rasande fart måste jag säga!

Själv har jag ju legat i "Influensa de Lux" den senaste tiden, men jag tog mig runt hörnet där vi bor och köpte denna stora bukett med mixade tulpaner till honom.

Helt fantastiskt hur dom har utvecklats bara på några få dagar.

Vet inte om det har just med denna ålder att göra, men jag fascineras mer och mer av naturens egna små under.
Och jag tycker verkligen att varje enskild tulpan är som ett litet konstverk i sig!

Är ju inte begåvad med några gröna fingrar, så att på detta enkla vis se hur något går från knopp till full blomning är faktiskt inte så illa...

The Power Of Flower!



















Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar