fredag 2 november 2018

JULMUST PÅ KULA...

För ett par veckor sedan skrev jag om årets jul på Lagerhaus, och bland dessa julnyheter hittade jag mig själv några självklara favoriter.

Så när dessa fina julgranskulor med sugrör släpptes på nätet, så slog jag till direkt!

Dom finns både i rött och silver, rymmer 40 cl dryck och kostar 49:-/st.

Och om man köper 6 stycken så får man dom för 249:-

Så fina att servera en god drink eller julmust under juletid.

Och på tal om julmust, så måste jag bara få tipsa om denna så otroligt goda julmust från Vasa Bryggeri.

Gammeldags Julmust från Vasa Bryggeri, är en fyllig must och som dessutom inte är så söt, vilket passar mig alldeles perfekt.

Dessutom passade ju denna julmust också alldeles perfekt i dessa så otroligt fina "julgranskulor".







Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar