fredag 29 mars 2019

A NEW HOME...

Oj, här inne på bloggen har det verkligen ekat tomt i över två månader nu...

Vet inte om ni saknat mig, men man kan ju alltid hoppas.

Men jag måste verkligen välja och prioritera vad jag lägger min energi på, så under en tid har därför bloggen fått stå tillbaka helt.

Har ju varit sjukskriven sedan december i olika utsträckning på grund utav att jag har dragits med svåra smärtor i mitt bäcken och fokus har legat på att få bukt på dessa smärtor och då gäller det att satsa på sjukgymnastik och återhämtning. Samt att kunna jobba igen!
Sakta men säkert så går det framåt.

Och upp i allt detta så sker det just nu en mycket stor och omtumlande förändring i vårat liv...

Idag fick vi nämligen nycklarna till vårt nya hem!

Efter 27 år på samma adress, så kommer vi nu att flytta.

Detta känns jättespännande och jättekul, men också med en liten känsla av vemod.

27 år på samma adress skapar massor utav minnen, och detta är ju även mina söners föräldrahem.

Vi har under åren som gått gjort denna hyresrätt till vår, och varje tum av lägenheten bär spår av just oss.
Vi har renoverat och lagt ner mycket tid, pengar och kärlek på detta boende.

Men nu är det dags att vända blad och skriva ett nytt kapitel i boken om oss.

Nu flyttar vi till en totalrenoverad bostadsrätt som är något större och som ligger ännu mer centralt här i Trollhättan.

Kommer förhoppningsvis att få mer energi framöver, så att jag kan hålla bloggen vid bättre liv, och bjuda på ett och annat inlägg om den kommande flytten, samt lite annat smått och gott.



Bild: Pinterest


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar