söndag 31 mars 2019

VINTAGE BOXES...

Vet inte hur ni funkar, men jag har redan flyttat in, inrett klart och gått vidare på det där med detaljerna....
Fast vi inte ens har flyttat ännu!

Så jobbar jag och har alltid gjort.

Har alltid en klar bild i huvudet, som sedan bara ska förverkligas.

Det nya köket är riktigt stort och kommer ha en industriell look, med mycket vintageprylar för att ge den där mixen av gammalt och nytt som jag fullkomligt älskar!

Har redan beställt och fått hem franska barstolar i plåt som ska husera vid köksön som har en central plats i köket.

Har en långvägg i köket som jag också har klara idéer om hur den ska se ut, och kände att jag behövde någon eller några tavlor där.

Ville hitta något annorlunda och lite unikt, och ramlade över Grafstad DesignbyråInstagram.

Ett konto helt i min smak vad det gäller bildspråk, färger och inredning!

Och postern som ser ut som en griffeltavla med recept på Swedish Pancakes är ju bara så snygg.

Det var just denna poster som gjorde att jag hittade detta konto, men på deras hemsida finns så mycket mer att välja bland.

Blev helt såld på deras "Fine Art Photography", Brooklyn to Manhattan - New York

Ni som känner mig väl, vet ju att jag även är helt såld på New York, så detta var ju som handen i handsken!

Då jag själv har en del "Vintage Boxes" här hemma, och som bland annat är inköpta just på diverse Flea Markets i New York och Brooklyn, så föll det slutgiltiga valet på detta fina motiv.

Snabb leverans i lyxigt fin förpackning och dessutom signerad och numrerad på baksidan, då det är begränsad upplaga på dessa otroligt snygga fotografier.

Swedish Pancakes funderar jag fortfarande på, och kanske då i en mindre variant.

Känner mig ivrig på att få se hur det kommer bli när allt kommer på sin rätta plats, när tanke blir till verklighet...

Vill du också se allt det fina som Grafstad Designbyrå har att erbjuda, så gör du det enkelt här.







Bilder: graftstad.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar