söndag 17 januari 2021

INSTANT GRAPHICS...

...eller ögonblicklig grafik som det heter på svenska.

Detta är något jag verkligen vill få tipsa om!

Jag som ofta inredningsmässigt får för mig att vilja ha något specifikt, men inte alltid lyckats hitta det i någon fysisk butik här hemma i Sverige, letar ofta på nätet. Jag ger liksom aldrig upp...

Så var det även med dessa fina posters med patenttryck.
Ofta hittar jag fina bilder, men lika ofta i fel färgställning.

Jag älskar ju det industriella, och därför har jag fattat stort tycke för dessa posters med patenttryck.  
Att jag också gillar formen på den klassiska glödlampan är inte heller något nytt.

Så jag blev riktigt glad när jag hittade dessa i finaste vintagestil och i rätt färg på Etsy.

Och just hos Instant Graphics finns hur mycket som helst att välja på.

Du väljer ut vilka bilder du vill ha, lägger dom i kundkorgen och betalar.
Vips får du ett mail, med en jpg-fil som bara är att ladda ner.

Därefter kan du själv printa ut dina fina bilder på din egen skrivare, eller välja att göra som jag gjorde.

Jag skickade filerna till Crimson, som är ett digitalt fotolabb och tryckeri.
Då får man också fler valmöjligheter när det gäller typ av papper och storlekar.

Dom bidrar också med mycket snabb leverans, och sedan har du tavlor som inte så många andra har!

Nu när yngste sonen ska flytta i februari, har jag naturligtvis planer för hans gamla rum, och även där vill jag ha några fina tavlor med egenvalda motiv.

Och nu vet jag också var jag snabbt och enkelt ska hitta dom.

Ett litet inredningstips till dig från mig.








Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar