fredag 5 mars 2021

KNOCKAD...

...ännu en gång av dessa fina patentposters!

Tavlan som hängde här innan ska nu få flytta in i arbetsrummet, där den kommer att passa bättre.

Men då dök ju genast nästa dilemma upp, med vad man skulle ha här istället?

Behövde dock inte rota runt bland mina idéer särskilt länge...

Jag byggde bara vidare på boxningstemat i detta hörn.

Tycker ju att den nya fåtöljen från Mio, passar så bra ihop med dessa handskar i äkta buffelskinn från Frankrike.

Så en patentavla med en boxboll på var ju precis vad som saknades!

Och jag vet att jag sagt det förut, men jag säger det igen, att beställa posters från Instant Graphics hos Etsy är så himla smidigt.

Du betalar för det du vill ha, och på ett ögonblick får du en jpg-fil på mail.

Jag skickar sedan jpg-filen till Crimson som sedan trycker upp postern på riktigt bra papper, med mina önskemål om mått.

Några dagar senare har man den här hemma.

Denna tavla inklusive ram har bara kostat mig runt 350 kronor allt som allt!

Jag sa att jag var knockad va'?








Foto: Zimmer's alla rum...
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar