söndag 7 mars 2021

NO ONE PUTS BABY IN THE CORNER...

...men det var precis vad jag tyckte passade sig på detta skrivbord.

Vi håller ju på att göra om yngste sonens rum till ett hemmakontor/gästrum, och vi ville ha ett extra långt skrivbord, gärna med plats för tre arbetsplatser.

Det var inte så lätt att hitta någonting färdigt, så det var bara att som vanligt tänka utanför boxen.

Vi köpte helt enkelt en stadig bänkskiva på 2,4 m, som jag sedan har betsat i favoritkulören.

Vi väntar fortfarande på bordsbenen i svart gjutjärn som vi hoppas ska komma från Holland nu till veckan.

Sen är det ju det där med detaljer...

Jag är ju så himla svag för det industriella, och ville binda ihop bordsskivan med dom svarta benen.

Så jag köpte fyra stycken vinkeljärn på Jula, som jag spraymålade i svart.

Sedan fick dom som ni ser hamna i just varsitt hörn på detta egentillverkade skrivbord.

Hörn kan vara ack så viktiga...

Och på tal om detta med detaljer, så gillar jag bordsskylten med "Superwoman" på.

Fin julklapp från äldste sonen, som nu hittade sin plats.









Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar