fredag 11 november 2022

ALLA GODA TING ÄR TRE...

 ...finns det ju någonting som heter.

I inredningssyfte är det som en formel man följer för att få balans mellan lika eller olika ting.

Här hemma svävar jag inte ut i allt för mycket färg, utan håller en lugn färgskala rakt igenom hela hemmet även under juletid.

Och ibland hittar man inte vad man söker, utan får helt enkelt skapa sig det man vill ha på egen hand.

En trio i granar hade jag tänkt mig och så fick det bli.

Med hjälp av en 3-pack polystyrengranar och två sorters jutesnöre från Søstrene Grene så fixade jag enkelt ihop denna trio med en portion tålamod.

Bara att snurra dessa snören runt polystyrengranarna till önskat resultat och med hjälp av en limpistol.

Och när dom väl var färdiga, så placerade jag ut dom där jag hade tänkt mig och där fick dom också sedan stanna i väntan på allt annat som ska komma fram inför jul till 1:a advent...







Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar