tisdag 15 november 2022

PAPER BAG STAR...

Instagram fullkomligt svämmar över av diverse olika och hemmagjorda pappersstjärnor just nu inför kommande jul.
Jag blir inspirerad, andra inte...
Dom finns i olika svårighetsgrader och just denna stjärna är nog bland dom absolut lättaste.

Bara att klistra ihop ett gäng papperspåsar med varandra och sedan klippa till spetsar och kanske ytterligare något som ger mönster och effekt.

Den här är gjord av 14 stycken mindre papperspåsar som jag faktiskt redan hade hemma sedan ett tidigare projekt som aldrig blev av...Då köpte jag dom på Lagerhaus.

Tryck här för att komma till en bra DIY-video som enkelt beskriver hur man snabbt fixar sig en stjärna som denna.

Stjärnan fick hamna som en julig detalj bland tavlor och annat på byrån i sovrummet.
Dessutom helt gratis för mig, då jag hade allting hemma redan. 

Och lugn, bara lugn...ljusen som står så nära utgör ingen brandrisk då dom är batteridrivna.
Så fina och verklighetstrogna. Kommer från Star Trading.

Älskar Novent!










Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar