tisdag 24 januari 2012

MAXAD MAXIVÅR...

Kan tyckas otippat att finna små fina inredningsdetaljer på Ica Maxi... 
Men jag har faktiskt gjort det några gånger!

Dessa nyheter med sina milda karamellfärger gillar jag otroligt mycket.


Ta bara den sötan kannan för bara 29:50!
Perfekt till mycket och även som vas till krispiga tulpaner...

Vet inte hur det är med er, men jag får alltid bilder i huvudet av det mesta...
Förknippar saker, med kanske just helt andra saker...Associationerna kan vara många och ibland väldigt långsökta...För andra...
Men likt förbannat dyker det upp bilder däruppe!

När jag såg dessa nyheter på MAXI kom jag osökt att tänka på M&M's pastellsortiment i deras butik i New York...Ja, jag säger ju att det kan vara långsökt!


Men håll med om att det stämmer... :)





Foto: ICA MAXI



Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar