onsdag 25 januari 2012

PÅ SPÅRET...

Tågbiljett till STHLM tur och retur är nu bokad och klar!

En gång tidigare har jag och min kära kollega Anki gjort en dagstur till mina gamla hemtrakter.

Ett riktigt bra restips tycker jag att detta är och prisvärt!


För drygt 600:- får du en biljett om du är ute i god tid. 
Och det är vi ju, för vi sticker först i april...

Avgång vid 6 och hemma vid 23 igen. Hoppas bara att SJ håller sin tidtabell...

Under denna tid hinner man få gjort en hel del i huvudstaden.

Vi har lite olika önskemål om vad vi vill se och göra och detta flätar vi ihop till en heldag, som jag gissar kommer att se ut ungefär så här:
Strosa runt, shopping, fika, middag, snack, skratt, ny fika, strosa runt igen och avsluta med ett glas vin någonstans! 

Hur härligt som helst.

Rena injektionen för mig, som drabbas utav rena abstinensen med jämna mellanrum..



Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar