torsdag 16 februari 2012

INRED MED POTTER...

Under tiden jag varit sjuk, har jag roat mig med att plöja mig igenom ALLA Harry Potter-filmerna...
8 stycken för att vara riktigt exakt!

Dessa filmer är rena drömmen för mig, som fullkomligt dreglar över alla fantastiska miljöer som skildras i dessa filmer.

Vad som slog mig denna gång, är att filmerna är ju helrätt när det gäller aktuell inredning!


Familjen Weasly's kök med diverse olika stolar

Fantastiskt svenskt kök med olika Tolixstolar

Diagongränden - Eeylops Ugglemarknad

Fågelburar som dekoration

Stora Hallen med Magiska porträtt

Hall med Gyllene Ramar

Hogwarts Bibliotek

Bibliotek i hemmamiljö

Professor Snapes klassrum för Svartkonst

Kan det vara Professorns flaskor...? ;)

Foto:  Pinterest / Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar