lördag 18 februari 2012

RIBBAN ÄR LAGD...

För några år sedan byggde vi om i vår lägenhet för att få ett rum extra.

Vi hade ett riktigt stort kök, som jag visserligen saknar fortfarande, men lägenheten passar oss perfekt nu!

Det stora i inredning just då var s.k fondväggar och dom håller ju fortfarande i sig.


Men jag frågade hyresvärden om det var OK att bygga upp en liggande panelvägg istället...
Han var lite skeptisk till detta, men litade på mig att det skulle bli bra...

S
agt och gjort!


Är mycket nöjd över att ha gjort detta på egen hand med endast lite hjälp för att hålla brädorna på plats...

Och fortfarande några år senare så gillar jag min "gamla trävägg"!

Hyresvärden? Jo, han blev också nöjd... :)









Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar