onsdag 1 februari 2012

RIVIGT VÄRRE...

Det är kul att fynda sådant som man verkligen gillar.


Jag har ju en förkärlek för vissa saker helt klart!
Kan inte förklara varför, men jag tror inte att man behöver det heller...


Gamla runda rivjärn tycker jag är fantastiskt fina, men lite svåra att få tag på.


Jag lyckades iallafall till slut fynda ett på Tradera. 
Sen blev lyckan total, om den nu kan bli det av ett rivjärn...när jag hittade ett riktigt stort på en loppis för bara 30 kronor!

Tillsammans är dom kanon! 
Jag använder dom som ljuslyktor, ska kanske tilläggas.


Har inte för avsikt att använda dessa gamla klenoder till deras ursprungssyfte...
Gäller att se nya användningsområden!

Magnus, däremot tycker att det räcker gott och väl med ETT rivjärn här hemma...
nämligen mig...!




Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar