tisdag 15 augusti 2017

MYCKET AV ALLT...

Efter vårat besök på Musselbaren i fredags, så kom jag att tänka på detta ställe...

Här på Kärrstegens Gård, har jag inte varit på flera år, och sist så var jag här med flera av mina gamla kära kollegor.

Ett till synes utifrån ganska oansenligt hus rymmer allt mellan himmel och jord.

Blommor, inredning, möbler, kläder, smycken och en och annan vintagepryl.

Här kan man också slå sig ner för en fika i caféet, eller köpa med sig något gott från deras delikatessbutik.

Jag gillar att allt är presenterat i olika små rum, med olika teman och färg.

Personligen kan jag tycka att det är lite för mycket av det goda, och ögat har svårt att ta fäste någonstans...

Men som sagt, miljön är helt oslagbar!

Är ni i Ljunskile så ta er en tur hit, för att få en helt ny upplevelse...

Ni hittar Kärrstegens Gård på Ulvesundsvägen 22 i Ljungskile.

Ljungsk
, Ljungs



























Foto: Zimmer's alla rum...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar