onsdag 20 september 2017

WOWFULLS...

Wow!

Detta är det absolut godaste jag har ätit i våffelväg...

Hong Kong egg waffels, en delikatess som måste upplevas.

Wowfulls hade jag precis läst om innan vi åkte till New York i maj.

Detta ställe hade öppnat i april, månaden innan, nere "on the Lower East Side".

Vi tog oss dit utan att veta vad vi hade att förvänta oss.

Och detta är inget stort ställe, nästan så att man faktiskt kan missa det när man passerar...

Men stället var fullt av folk, och vi gick in och beställde varsin egenkomponerad Wowfulls.

Jag valde en Original Egg Waffel med Crazy Vanilla, Whipped Cream, Strawberries and Chocolate Sause.

Omsorgsfullt gjord och med en otrolig precision, så att dom ska bli så läckra som möjligt. 
To die for!

Ett måste är sedan att ta kort mot den färgglada "hjärtväggen" och lägga ut på Instagram...

Och är det ett måste så är det ett måste, så jag var inte sämre jag...@wowfulls

Läs gärna mer om detta lilla ställe med den stora smakupplevelsen här!

Ni hittar Wowfulls på 309 E Houston St, New York, NY 10002









Foto: Zimmer's alla rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar