fredag 13 oktober 2017

GRAB A CAB...

När jag brukar gå igenom mina bilder från New York, så slås jag alltid över alla dessa gula taxibilar som hela tiden tycks fastna på mina gatubilder...

Det sägs att det rullar närmare 14 000 gula bilar på stadens gator.

Dessa Yellow Cabs är ju så otroligt typiskt New York, och finns verkligen precis överallt!

Bildbomben som jag bjuder på nedan är bara ett axplock av alla gatubilder från New York som jag har, och jag lovar verkligen att ingen av dessa bilder har tagits i syftet att fånga just dessa gula taxibilar, förutom just den sista...

Ändå lyckas dom smyga sig in i rätt ögonblick, och många gånger blir dom också det där "lilla extra" i bilden.

Go ahead and Grab a Cab! 🚕






































































Foto: Zimmer's alla rum...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar